2 Ağustos 2010 Pazartesi

Maden Türkiye 2010 Yaklaşıyor...

Madencilik sektörünün en kapsamlı buluşması “Maden Türkiye 2010” fuarı 11 - 14 Kasım tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi, Büyükçekmece, İstanbul’da hazırlanacaktır.

Bence madenciliğe ilgisi olan, tüm maden mühendisleri, maden mühendisliği öğrencileri kesinkikle katılmalı..Bu fuar 2 yılda bir yapılan ve sektörü buluşturan önemli bir fuar.. Hatırlıyorumda 1.sınıftayım daha tahkimat dersi vs. almamışız, ilk defa yüriyen tahkimatın nasıl bişi olduğunu bire bir görmüştüm, bir çeşit pistonla hareket eden açılıpğ kapanan bişi görmüştüm pekte anlam verememiştim? ee artık sona geçtik onun filtre pres olduğunu artık biliyorum. Ama asıl önemli olan çoğu şeyi daha dersini almadan orada görmüştüm, bu fuarların en büyük özelliği de teoride öğrenip göremediğimiz araç gereçleri buralarda görerek öğrenebiliyoruz..
Kaçırılmamalı.

http://www.madenturkiyefuari.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder